Разбивать машины игра в стиме

Эта игра уже доступна в Steam!

Спасибо, что помогли этой игре оказаться в магазине Steam. Более подробную информацию, включая ссылку на страницу в магазине, вы можете найти ниже.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Посмотреть BeamNG.drive в магазине

BeamNG.drive is a realistic, immersive driving game offering near-limitless possibilities. Our soft-body physics engine simulates every component of a vehicle in real time, resulting in realistic, dynamic behavior.
The driving feel is authentic and visceral, and crashes are realistic and violent; yet the physics are accessible enough to drive with a keyboard or gamepad while still being authentic with a full racing wheel with uncompromising realism.

Environments and vehicles in BeamNG.drive are hand-crafted with passionate attention to detail. With years of meticulous design, research, and experience, we authentically recreate the feeling and excitement of real world driving.

We are a small team from around the world with no obligations to publishers or outside interests. Our users and modding community are our first priority. Help us make BeamNG.drive the ultimate driving experience and discover what an open and uncompromising soft-body vehicle simulator can be.

As we optimize our game and computer technology improves, the amount of vehicles which can be simultaneously simulated at a smooth framerate will increase. Right now you can run 4 to 6 cars at one time on a high end quad-core processor. Each vehicle has around 400 nodes and 4000 beams, all being simulated 2000 times per second. We hope to expand the number of simultaneous vehicles possible to at least 8 with a mid-range processor.

We will also look towards having multiplayer in the future, but it may be some time before we can create the multiplayer experience everyone is expecting. We are well aware of the demand for multiplayer and we want it just as much as you, but for the short term we are focusing on the single player career mode, various driving events, fixing bugs, and creating more content. It is feasible that we could implement local and/or same PC multiplayer in the interim.

Also, the possibilities extend beyond land vehicles. Users in our community have already made planes and helicopters that fly purely with the existing vehicle aerodynamic physics, with no cheating whatsoever. BeamNG can simulate aircraft in a very authentic way due to its soft-body physics. All the flex that happens to a real plane’s airframe arises naturally in BeamNG, and the consequences of excessive stress are also modeled. Fly too fast and your wings will start to bend and rip off. The potential for the BeamNG physics engine is huge.

Users that already entered the alpha testing via our website can get a free Steam key.

Our main focus is on how things move rather than how things look on the screen. We aim to bring our expertise in real time soft-body physics and soft-body physics model design to the forefront of game physics simulation, making available the technology and know-how to as a wide an audience as possible. To achieve this, we are designing the engine and corresponding assets, so as to be independent of the underlying game engine and operating system.

Right now the physics engine is running on a multicore CPU configuration, but we are also in the process of supporting GPUs via OpenCL.

To have realistic, accurate, destructible, and malleable physics everywhere. To make anything possible.

Источник

Игра в раннем доступе

Приобретите игру и начните играть — примите участие в ее развитии

Примечание: Данная игра в раннем доступе находится на стадии разработки. Она может измениться в будущем, а может остаться в текущем состоянии, так что, если вам не по вкусу то, что игра может предложить сейчас, рекомендуем дождаться её дальнейшего развития. Узнать больше

Почему ранний доступ?

Сколько примерно эта игра будет в раннем доступе?

Чем планируемая полная версия будет отличаться от версии в раннем доступе?

Каково текущее состояние версии в раннем доступе?

Изменится ли цена игры после выхода из раннего доступа?

Как вы планируете вовлекать сообщество в разработку игры?

Купить BeamNG.drive

Сообщайте об ошибках и оставляйте отзывы в обсуждениях этой игры

Рецензии

“The Most Impressive Physics Engine You’ve Never Seen”
IGN

“BeamNG’s Amazingly Realistic Car Crashes”
Gameinformer

“Amazing Car Crashes + Hilarious Greenlight Trailer = Magic”
Kotaku

Об этой игре

BeamNG.drive — невероятно реалистичный автосимулятор с практически безграничными возможностями. В основе игры лежит система физики мягких объектов, способная правдоподобно моделировать компоненты автомобиля в реальном времени. Благодаря годам кропотливой разработки, исследований и испытаний, BeamNG.drive способен передать весь восторг вождения в реальном мире.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Почему BeamNG.drive?

Физика мягких объектов: Система физики BeamNG лежит в основе самого детального и достоверного автосимулятора, когда-либо воплощённого в игре.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Автомобили: BeamNG.drive предоставляет для экспериментов десятки кропотливо смоделированных и полностью модифицируемых автомобилей. Будь то компакт-кар или массивный грузовик, вы можете настроить по своему усмотрению любые движущиеся части машин: колеса, подвеска, двигатели и не только.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Окружение: Во время вождения вас ждет множество открытий. 12 красивых и просторных карт с полной свободой передвижения, а ландшафт разнообразен, как и сам игровой процесс. Испытывайте настроенные вами автомобили в тропических джунглях, иссушенных пустынях, на городских бульварах, загруженных трассах и в других условиях.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Дополнительные возможности

Игровые режимы: BeamNG — это не просто стандартный автосимулятор. Вас ожидают различные игровые режимы — от простой доставки товаров до разработки игровой карты для испытания новых машин.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Automation: Благодаря партнерскому соглашению с разработчиками Automation, экономического симулятора автомобильной компании, можно экспортировать автомобили в BeamNG.drive. Экспорт очень прост: создайте автомобиль, настройте все параметры, выберите пункт «Экспорт», запустите BeamNG.drive и ваша машина будет доступна в списке игры!

Свобода: Свобода является ключевым отличием BeamNG.drive от других автомобильных игр. С машиной можно сделать все, что угодно: игра воспроизведет ситуацию с максимальной реалистичностью. Движок с поддержкой физики мягких объектов и возможностью модификации позволяют воплотить в жизнь любой сценарий. Это не только машины — это еще и преимущество просторного и настраиваемого открытого мира для реализации любых идей. Сочетая ведущую физику в индустрии, безграничные возможности настройки и дружное сообщество, BeamNG.drive запросто может стать для вас самым всесторонним и захватывающим автомобильным симулятором.

Источник

Разбивать машины игра в стиме

We just wanted to let you know that we’ve deployed several hotfixes to address the issues that were discovered with the most recent major release.

We would like to express our gratitude for your patience and for reporting these problems; we sincerely appreciate it.

Complete changelogs for both hotfixes can be found here:

We’ll be back shortly with the holiday release!

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

It’s been some time since the last update, but we’re back in time to bring you holiday spirit. Version 0.24 is now live with some exciting new features, quality of life updates, a dash of graphics improvements, and a few physics changes.

In the vehicle remaster line, we grabbed this opportunity to take the Pessima in hand. As many of our players have been keenly aware, the 1996 Ibishu Pessima was one of our most content-sparse vehicles with very little in the way of customization or even factory options, and its visual quality was a little lacking.

With this remaster, we wanted to address both of those things, and raise the vehicle’s performance ceiling. To that end, the Pessima will be getting a reworked 3D model with improved detail, proportions, and textures. The jbeam structure is also being reworked with better deformation and increased detail.

In addition to all of that, the Pessima is also getting a huge number of new parts, including new engine and drivetrain customization, new sport and custom body kits, new spoilers, fender flares, rollcage, racing subframes – essentially the full kit for fancying up your Pessima will be included in this update. The update will also include a full complement of factory custom and racing models for the Pessima.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

The Gravril H-Series has also gotten a much-needed rework. This van has received a shiny new 3D model and materials, in addition to a stack of new content, including side-door and passenger body styles, new interior color options and passenger parts to go with the reworked interior, and new base and high-end facelift parts.

It has also received a thorough going-over in the configuration department, with existing configurations getting a rework and several new configurations being added, and is getting three new skins.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

We’ve also added various new props, including a lounge set, fridge, chair, TV, and cardboard boxes, so if you ever had the urge to pretend you were driving a moving van, now’s your chance!

And to top that off, we are improving trailers physical skeletons to achieve more realistic behavior. The flatbed is now more longitudinaly flexible, together with remade load physics with reduced rigidity, improved collision and deformation. The tanker is also getting a new load jbeam with more realistic liquid sloshing behavior and adjustable volume, along with new 22000L and 34000L load volume configurations.

In Version 0.24 we are continuing the process of updating our graphics to PBR, which started with vehicles in a previous version.

To that end, roads, decals, and terrain in the Jungle Rock Island, Utah, and Small Island maps are being upgraded to PBR. Upgrading to Physically Based Rendering will allow us to render the environment with more accuracy and detail than we’ve ever been able to before, bringing even more realism to your driving experience.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

An exciting new feature coming in this update is the Mission system. Once the update drops, you will be able to play missions in freeroam mode. Similar to scenarios, missions can be started from within a level and some missions can be customized before starting so that you can tailor your experience.

The available mission types will include Time Trials and Bus Mode available everywhere, Dragrace on West Coast USA and Gridmap V2, Longjump on Utah, Precision Parking on Italy and East Coast USA, Drift and Gymkhana on Italy and West Coast USA, and Arrive on Italy. More details on what each mission entails will be in the patch notes. You will also be able to create your own missions using the Mission Editor. The editor is still a work in progress so may not be perfectly reliable, but you will be able to use it to make new missions using the existing Mission Types as a template, make completely custom missions, and make your own Mission Types and Editors. Have a look at the documentation for the mission editor here! [documentation.beamng.com]

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стиме

The update will also include a number of map fixes as well as some changes to the World Editor. The editor is getting Import/Export features for the Multi-Vehicle Spawner window, as well as reworked features and design.

Traffic systems in the West Coast USA have received several improvements, including changes to speed limits, improvements to the police infraction system, and more customization options. Traffic will now respect all traffic signals on current official maps.

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стимеLast, but certainly not least, we are making some changes to the Force Feedback system to make it smoother, with more detail and accuracy. The new Soft Lock option will attempt to keep your USB steering wheel within the valid angles of your current vehicle, lending a level of realism to your experience.

New bindings have been added to allow for easy testing of different strengths and smoothing, in addition to other Force Feedback-related tweaks. The improved FFB is smoother and less noisy allowing more details to reach the wheel. It is advised to adjust the smoothing and strength FFB parameters to have best results.

We’ve also made some improvements to the audio of the game, adding plastic impacts, support for cooling fans, UI sounds and ambiance for the overview map mode, and stereo headphone mode!

And as a last little cherry on top of the update cake, we are also adding German and Polish localization.

And as an added treat, we wanted to let you know that just in time for the holidays you can expect a content update that will be bringing a new contender to the game’s lineup: the Bruckell Bastion, an American muscle car that can take on all comers with style. Keep an eye on our social media for clues to the other contents of the holiday update!

Разбивать машины игра в стиме. Смотреть фото Разбивать машины игра в стиме. Смотреть картинку Разбивать машины игра в стиме. Картинка про Разбивать машины игра в стиме. Фото Разбивать машины игра в стимеPlease head here to check the full patch notes. [beamng.com]

Thank you all so much for your continued support, and see you in the next devblog!

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *