Машины для шторм воркс
Машины для шторм воркс
Description coming soon.
-Warning, with the Stormworks 1.0 update, all modded buzzers have reverted their sounds and thusly no longer sound as intended. These vehicle’s sound effects will be wrong until i can get around to re-modding the buzzers or removing them all together-
To Stormworks Developers for the boat itself.
Radar Microcontroller made by Jecki1379
ZoneSix for his Clutch Controller
ThomJ for his Autopilot
Acc Original for the Touchscreen Radio
15m Monohull Workboat designed by Murtak Motors. The overall design is kept relatively simple to help improve performance in Multiplayer. Powered by Krail Electronics 6dof Controller
This vehicle is now in the game and can be found when doing missions!
As a result, it can also be found as a non-functional version in the game files.
C:\Users\USE.
Dungeness crab boat based off of the FV Redeemer.
Specifications:
— Top Speed Of 21 Knots
— Fuel Capacity Of 11,462 Liters
Dimensions:
— Length Of 60.70 Feet
— Width Of 20.50 Feet
— Depth Of 8.20 Feet
Accommodations:
— Full Galley
— 1 Bathr.
I’ve combined a very low center of gravity and nearly perfect balance with a new steering control system (thanks mistercynical) into what I believe is the best handling car I’ve built so far. Body roll is near.
A decent sized tug/towboat based off of tug Illinois that sails on the great lakes.
Specifications:
— Top Speed Of 44 MPH
— Fuel Capacity Of 38,000 Liters
Dimensions:
— Length Of 82.0 Feet
— Width Of 20.5 Feet
— Draft Of 10.7 Feet
The Donkk Line DL-13 developed by SSI engineers to transport goods through short distances and to be used as a utility locomotive for multiple tasks.
Машины для шторм воркс
В разных играх мастерская Steam может использоваться по-разному, но всё, что тут есть, сделано обычными участниками сообщества Steam, такими же как и вы.
При подготовке страницы модификации или предмета в Мастерской Steam теперь вы можете добавить интерактивное трехмерное превью предмета вдобавок к видео и скриншотам.
Пример использования превью можно найти на странице модификации Doomhammer, созданной пользователем johnskyrim:
https://sketchfab.com/models/7b08add6fb40478a9bc465a8ef0d8ffb
Превью помогает получше ознакомиться с предметом, сценой или моделью, осматривая их со всех сторон в трехмерном пространстве.
Чтобы добавить трехмерное превью, вам понадобится создать бесплатный аккаунт на сайте Sketchfab (http://sketchfab.com/) и загрузить свою модель. Процесс подобен публикации видео на сайте YouTube. После загрузки предмета и создания соответствующей страницы на Sketchfab, вам останется лишь указать ссылку на ту страницу в новом поле при редактировании скриншотов и видео предмета в Мастерской Steam.
Превью также можно использовать в Обсуждениях, Объявлениях и Greenlight.
We’re going to remove the payment feature from the Skyrim workshop. For anyone who spent money on a mod, we’ll be refunding you the complete amount. We talked to the team at Bethesda and they agree.
We’ve done this because it’s clear we didn’t understand exactly what we were doing. We’ve been shipping many features over the years aimed at allowing community creators to receive a share of the rewards, and in the past, they’ve been received well. It’s obvious now that this case is different.
To help you understand why we thought this was a good idea, our main goals were to allow mod makers the opportunity to work on their mods full time if they wanted to, and to encourage developers to provide better support to their mod communities. We thought this would result in better mods for everyone, both free & paid. We wanted more great mods becoming great products, like Dota, Counter-strike, DayZ, and Killing Floor, and we wanted that to happen organically for any mod maker who wanted to take a shot at it.
But we underestimated the differences between our previously successful revenue sharing models, and the addition of paid mods to Skyrim’s workshop. We understand our own game’s communities pretty well, but stepping into an established, years old modding community in Skyrim was probably not the right place to start iterating. We think this made us miss the mark pretty badly, even though we believe there’s a useful feature somewhere here.
Now that you’ve backed a dump truck of feedback onto our inboxes, we’ll be chewing through that, but if you have any further thoughts let us know.
The Steam Workshop has always been a great place for discovering community-made mods, maps, and items for a variety of games. Starting now with The Elder Scrolls V: Skyrim, the Workshop is also a great place for community content creators to earn money by selling their greatest works.
We think this is a great opportunity to help support the incredible creative work being done by mod makers in the Steam Workshop and to encourage more top-quality work. This new feature allows mod authors to choose whether to list their items for a fixed price, for pay-what-you-want, or to make their item available for free. As a customer and fan of Skyrim, you’re able to explore both paid and free mods, quests, and items.
The whole feature is best explained in the full press announcement and on the detailed announcement page and FAQ here: http://www.steamcommunity.com/workshop/aboutpaidcontent
Along with these new options available to mod-creators, we’ve added a few features to support the experience and make everything as easy as possible:
With over 24,000 free mods available for Skyrim in the Steam Workshop, there will always be lots to do and explore for free. Now you can also find mods with a specified price, or mods where you can choose how much you wish to support the creators. The price is up to the mod creators.
When shopping for anything, it’s still important to spend a little time learning about any product you are about to purchase. But, if after purchase you find that a mod is broken or doesn’t work as promised, you can easily get a refund of that mod within 24 hours of your purchase. View the full refund policy here.
If you’re new to Skyrim and haven’t yet tried it out, now is your chance. Available now through April 26th, Skyrim is free to play. Just visit the Skyrim store page and click the ‘play’ button to download and start playing. If you decide you want to keep the game, it’s also on sale for 75% off regular price!
To prepare for this announcement, we’ve asked a few community mod makers to prepare some content for release. Browse Paid Skyrim Mods
Whether you’re just getting started or are already a professional artist or developer, now you can make money from your creations in the Steam Workshop.
Starting with The Elder Scrolls V: Skyrim, you can make new cosmetic items, custom skins, fancy houses, epic quests, entire new cities, or just a new hat for Lydia. Once you’ve made your creation, you can easily set a price and earn a portion of each sale made through the Steam Workshop.
Plus, many more of your favorite Workshop games will support paid content in the coming weeks. Check out the full announcement and FAQ for more details.
The limitation of paid, revenue-generating Workshops to Valve content has been an unfortunate consequence of the sheer number of challenges required in order to scale to a global audience of creators and players. Today we’re happy to announce that after a ton of work, the first curated Workshops for non-Valve games have opened: Dungeon Defenders: Eternity and Chivalry: Medieval Warfare.
This is really exciting news and means that more high quality content will be available for the game you love playing. Plus, purchases of this great new content directly enables those community members to continue practicing their craft and making more awesome content.
We expect more curated Workshops to become available for creators and players in various games over the coming weeks and months.
The Workshop has continued to grow and a larger number of contributors are now earning revenue from more pieces of content in a wider variety of games. To help answer questions about where revenue is coming from, we’re also launching a set of new tools that enable contributors to view real-time sales data for their items as well as view detailed per-item revenue breakdowns and historical statements.
Once you have content accepted into a paid, curated Workshop, you’ll see a link to «View Your Revenue» from your «My Workshop Files» page. If you don’t have any content accepted yet, now’s a great time to get involved!
We just released an update for the Steam Workshop that adds a voting queue for item selection and a new home page for each Workshop to highlight cool content.
Workshops for games such as Team Fortress 2, Dota 2, and Counter-Strike: Global Offensive include a type of items that players vote on to help determine which items can get accepted and made available for use in the game.
Workshops with these types of items now have a voting queue, similar to the queue in Greenlight or on the Steam home page. This queue will make it easy to discover new and interesting items to vote on, and will help the game teams get a better measure of community interest on the variety of items being considered for use in the game.
Each product Workshop now has a new home page design, helping to highlight the most interesting content in the Workshop, and to also better expose a variety of ways to browse the Workshop. With this new home page, customers can now more easily see mods, maps, or items created by authors they follow, see what their friends are marking as favorites, and read about recent Workshop news from the game teams.
This new home page also provides space for games to run special events such as themed contests, or to highlight new types of content supported by their Workshop.
This update has automatically applied to all games and software with a Steam Workshop, so just check out your favorite Workshop to see these new features.
Машины для шторм воркс
The Donkk Line Fluid car is used to transport any fluids by railway.
Simple little controller that converts a on/off signal to control a custom door hinge.
Added door lock controls.
As always please comment and r.
This is my interpretation of a Boeing 737 max 9 aircraft for stormworks.
I will add real life airline skins upon request (Ryanair, KLM and TUI in development)
Features:
Flaps
Retractable gear
Full cockpit and cabin
Alt hold autopilot
Advanced c.
This is my interpretation of a Boeing 737 max 9 aircraft for stormworks.
I will add real life airline skins upon request (Ryanair, KLM and TUI in development)
Features:
Flaps
Retractable gear
Full cockpit and cabin
Alt hold autopilot
Advanced c.
This is just a hull for you to do what you want with.
If you want to participate in the challenge, just download the hull and use it to create something cool I suppose.
Then upload it to the workshop and post the link in #bc-submissions on my disco.
Tsunami Bunker from Camodo Gaming,
Feel free to reupload and make it better. 🙂
Машины для шторм воркс
Dear Stormworkers,
In this weeks minor update, we introduce small missile parts!
These new parts are designed so that players are able to make 1 block sized radar tracking missiles, the missiles look better, and the process is easier than before with new built-in radar logic.
Solid rocket booster fuel sections are now available with fins, with a composite input to control X and Y fin rotation. The finned versions are the same block size as the regular solid rocket parts.
We have added a new cylindrical hardpoint part to help build 1 block sized missiles with a cylindrical section. This hardpoint component is exactly the same as the existing one and is entirely cosmetic.
We have also added an impact threshold property to warheads, so they can incorporate an impact sensor themselves. It still needs to be armed via the on/off input, and the default value is zero, so the default behaviour is the same as before.
However, be warned! There is a new AI warship variant that is armed with a radar missile array! This warship carries 8 radar guided missiles, and they are very dangerous.
Thats why we have also added new chaff flares, a new flare type for the existing flare launcher. They explode into a cloud of glittery foil shards. Chaff flares omit a strong but short lived radar signal. When timed well they will distract and defeat incoming missiles.
As always, there are also several bug fixes and general improvements. Please see the change log below for full details.
We look forward to your thoughts and feedback on these new features, and hope you enjoy launching some homing missiles!
Stormworks: Build and Rescue – Базовые советы по созданию + Базовый дизайн корпуса
Stormworks: Build and Rescue – Базовые советы по созданию + Базовый дизайн корпуса 1 – steamlists.com
1 Исследование2 Шаблон3 Скелет4 Заполнение корпуса5 Покраска и детализация0поделиться 0 0 0 0 0 Поделиться
Это основное, как делать корпуса для вашего творения. Он работает для всего, что превышает определенный размер. Он использует изображение Тажина для раскрашивания блоков, чтобы создавать шаблоны для создания корпуса 1: 1 без особых усилий.
Начните свою новую сборку с поиска в Интернете, пока не найдете то, что хотите воссоздать. Далее вам нужно выяснить название машины, которую вы нашли, чтобы провести дальнейшие исследования о ней. В моем случае это была спортивная яхта Riviera 4800, которую я нашел при поиске небольших яхт. Как только вы получите название выбранного вами транспортного средства, вам нужно будет найти размеры, а также чертежи, которые в лучшем случае показывают транспортное средство сверху, сбоку и спереди. Если в вашей сборке много интерьеров, вам следует также подумать о поиске внутренних планировок или планировок. Загрузите все найденные вами чертежи и продолжайте поиск изображений с разных ракурсов, которые помогут вам почувствовать форму корпуса. Иногда есть даже обходные видеоролики или виртуальные 360-градусные туры, которые могут оказаться весьма полезными на этом пути.
This step will convert your blueprints into stormworks xml files which can be spawned in the workbench. Therefore you first have to edit your pictures so that the vehicle goes from one edge to the other so that it´s easyer to calculate the right scaling factor for Tajin´s tool. Once you´ve edited all the pictures you can upload them into the converter tool. There you´ll have to upload your picture and set a Size limit in blocks. Remember that 4 blocks are 1 meter. You can now just take the researched lenght by 4 to get the scaling factor in stormworks blocks. But that only works if the blueprint pictures are edited so the vehicle goes to the sides because then there are no borders to include in the calculation. In my case the original yacht was 15.23 meters so i multiplied it by 4 and got the factor 61. You have to repeat this for the front view aswell as it´s most likely a different scale than the side.
После того, как вы преобразовали все свои чертежи, вы должны переместить их в папку вашего автомобиля, которая находится в папке% AppData% / Stormworks / data / Vehicles. Просто поместите их туда, и вы сможете создать их в своем рабочем месте. Теперь вам нужно только расположить их с помощью инструмента выделения, чтобы они разместились, как показано ниже.
Формировать каркас относительно легко по сравнению с другими шагами, которые вам просто нужно построить на контурах вашего шаблона с блоками и клиньями, сделав как можно меньше компромиссов. Вы должны использовать Symetry для верхней и передней части, чтобы сделать ваше творение симметричным. Обратите внимание, что практически невозможно нарисовать контуры клиньями Stormworks, и это нормально, если они в некоторых местах будут немного смещаться.
После того, как вы закончите наброски, вы должны соединить их на их главной оси. Возможно, вам также придется разделить линии на разные уровни высоты, такие как крыша мостика моей яхты или корма, которую нужно было опустить до уровня воды. Боковой профиль, а также реальные изображения необходимы для этого разделения по высоте, чтобы сделать его реалистичным.
При необходимости сделайте то же самое для интерьера.
Теперь соберите внутреннюю часть и каркас в одно тело, где вы затем можете добавить простые линии и изменения высоты.
На этом этапе вы заполните скелет до корпуса, используя реальные изображения под разными углами.
Начните с просмотра множества изображений с максимально возможного количества ракурсов, чтобы получить в голове собственную 3D-модель, чтобы упростить охват областей, где скелет не дает вам формы. Теперь вам нужно разгадывать головоломки, пока вы не будете довольны каждой частью корпуса. Всегда старайтесь сохранять хорошую пропорцию глубины и деталей, а также значительных линий.
Теперь вам также нужно вставить все окна и двери. Не бойтесь использовать Xml для некоторых частей или Windows, но учтите, что они не являются водонепроницаемыми.
Последний шаг превратит ваш пустой и пустой корпус в красивое транспортное средство. Самый простой способ сделать это – воссоздать раскраску из любой заданной картинки. Однако всегда можно придумать свой. Начните с того, что просто раскрасьте все в цвет, который имеет пропорции biggset, а остальные покрасьте другими цветами. Возможно, вы захотите создать дополнительный контраст на некоторых узнаваемых линиях, чтобы они выглядели как настоящие. Пришло время разместить крупные детали, которые необходимо реализовать в покраске, например перила в моем случае.
После того, как основная картина будет завершена, вы должны добавить как можно больше деталей, просто разместив необычные блоки в местах, где есть якоря, ручки и т. Д., Попробуйте еще раз проследить за реальными изображениями, чтобы сделать их реалистичными и красивыми. А теперь пора закончить покраску красочными блоками. Вы также можете снова использовать инструмент Тажина, чтобы получить текстуры поверхностей, таких как деревянные полы или металлические листы. Теперь вы почти закончили, но вам нужно вернуться на следующий день, чтобы посмотреть, не упустили ли вы что-то, и при необходимости улучшить.
Это все о Stormworks: Build and Rescue – Основные советы по крафту + базовый дизайн корпуса; Надеюсь, вам понравится читать Руководство! Если вы чувствуете, что мы должны добавить дополнительную информацию или мы забыли / ошиблись, сообщите нам об этом, оставив комментарий ниже, и спасибо! До скорого!
Рекомендуется для вас:
Все сообщения Stormworks: Build and Rescue Post
0поделиться 0 0 0 0 0 ПоделитьсяПохожие сообщения: Stormworks: Build and Rescue – Как сделать модульный движок + Создание нового транспортного средства Stormworks: Build and Rescue – 6 советов по созданию более реалистичных и успешных самолетов в SW Stormworks: Build and Rescue – [SRVS] Стандарты для транспортных средств Stormwork Rail Stormworks: Build and Rescue – стандартные сцепные устройства для поездов Stormworks: Build and Rescue – Как убрать столкновение с разъемами на поясе боеприпасов Stormworks: Build and Rescue – Как использовать коробки передач